lydnad...

Jaaa.. här går det tröögt med lydnaden! Imorgon ska det spåras iallafall! Nu verkar skogen vara hyfsat torr trots en del snö här och var. Nere i "dalen" mkt mindre snö men lat som jag är spårar jag helst runt knuten när lillan är med och så. Ska bli spännande att premiärspåra med Lexie!

Smurfan har ju avskytt lydnad men hon måste genomgått personförändring!? Hon gillade det skarpt häromdagen!?Smurfan är ö h t starkare och säkrare i det mesta hon företar sig. Kan det vara vallningens förtjänst? Kanhända är hon sen i sin mognad rent psykiskt? Ja, inte vet jag men hon känns annorlunda hela hon.

Sally löper och är rätt så sur. Verkar ha ont i magen (?) så hon får vara ifred från svammel som matte hittar på.

Ingen parning blev det av. Fick aldrig tag på de som har hannen. Känns riktigt trist. Men det blir nya tag till nästa löp, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0